Customer Onboarding Manager - Hospitality



Customer Success Manager Amsterdam (7 maanden, fixed-term)

- Salaris 35.000 + 5.000 per jaar
- Prachtig kantoor in de Jordaan + hybride mogelijkheden
-️ Dagelijks restaurantwaardige lunch van een in-house chef

Voor een snelgroeiende SaaS-speler in de hospitality/retail zoeken wij een Customer Success Manager die energie krijgt van klantcontact, onboarding en het bouwen van langdurige relaties. Je komt terecht in een dynamisch, internationaal team en werkt samen met support-, product- en operations-teams om klanten écht succesvol te maken.

Wat ga je doen?

  • Je begeleidt klanten stap voor stap tijdens hun onboarding & upgrade proces
  • Je bent hét aanspreekpunt en helpt klanten met vragen of uitdagingen
  • Je ontwerpt klantreizen die aansluiten bij hun specifieke behoeften
  • Je brengt nieuwe ideeën in en draagt actief bij aan procesverbeteringen
  • Je speelt een sleutelrol in de migratie van vier bedrijven naar één geïntegreerd platform

Wat breng jij mee?

  • Bewezen ervaring in klantcontact of Customer Success / Onboarding
  • Vloeiend Nederlands & Engels (Duits is een mooie plus)
  • Sterke communicatievaardigheden zowel mondeling als schriftelijk
  • Geduld, klantgerichtheid en een gestructureerde manier van werken
  • Je bent zelfstandig, leergierig en hebt plezier in samenwerken met klanten

Waarom jij dit wilt:

  • Een Swapfiets of reiskostenvergoeding
  • Een zonnig dakterras met bar & restaurant in hartje Jordaan
  • Dagelijkse top-lunches door een in-house chef
  • Maandelijks welzijnsbudget
  • Pensioenplan
  • Hybride werkcultuur + alle tools om te excelleren

Benieuwd geworden? Solliciteer nu

Our contact person
Bill Chatfield
Max Keur
Realize your potential today
Kick off our collaboration